Schmafu: neue spieler

juhuu, 17. Februar 2016, um 14:41

warum spielen leute mit hoher punkteanzahl immer zusammen?und haben meistens die besseren karten.so können neue spieler zu keinen punkten!!

burgherrin, 17. Februar 2016, um 15:30
Dieser Eintrag wurde entfernt.

prinzenberger007, 17. Februar 2016, um 16:22

i hob a probiert an lehrbuam des schnopsen zum bei bringa,bis jetzt a umasunst ggg

Ex-Schnapser #76566, 17. Februar 2016, um 19:24
zuletzt bearbeitet am 17. Februar 2016, um 19:27

bist selber ja auch einer oda......aber lerne dir das prinzenberger das wird schon werden ;-))

hidge, 17. Februar 2016, um 21:07

zum glick redt a jo eh ned va mira !
1. kaune des gspüh jo eh scha holbwegs, und
2. kau ma nuraglei des weidagebm wos ma sölba kaun
gggggg

nixe für ungut mein Lehrherr 😈

1. kaun ich des gspüh niamols soooo guat wia du, Ehre wem Ehre gebührt, bin afoch nit erpocht genug davon nuraglei gwinnen zu wollen, de hetz am gspüh, des is fia mi da wohre sinn vam gspüh 😊, und
2. derfat me afoch ned ernst neihma waune de häkerln mecht. Derfst de daun eh revaunschiern waun ma se endlich amol wirkle gegnibar sitzn und uns a bierchen ausspülln 😋

hidge, 17. Februar 2016, um 21:18

@juhuu
Spieler mit hoher Punkteanzahl sind einfach routinierte Spieler, diese dauernde Motzerei von wegen Beschiss und Bevorzugung, die stimmt meines Erachtens nicht.
Ich weiss zwar nicht wie's Anderen geht, aber ich habe gegen 5-stellige Punkterln schon genauso gewonnen wie verloren.
Ichj bin zwar kein Ass, aber etwas richtig spielen kann ich schon. Und wenn die Karten demnach sind verliert auch die/der 5-stellige Gegner.
Nur über eines solltest du dir im Klaren sein 😄
viele Fehler wird ein derartiger Gegner nicht machen
Und wennste da nicht auf der Hut bist, wirste keine Chance haben.
Da gibt es leider nur eines 😄 :
Üben, Üben, und wieder Üben
und die eigenen Spoiele wieder nachverfolgen um zu sehen was man selber falsch gemacht, oder anders machen hätte sollen.
Denn, den gutgemeinten Kibitz der dir dies ins Ohr flüstert, oder den wohlmeinenden Lehrherrn an deiner Seite, der dich über Vor- und Nachteile eines Spielzuges informieren könnte, die gibts hier nicht.
Zumindest unter uns Otto-Normalos.
Deshalb, üben, üben und wieder üben
und nicht Verzweifeln wenn du dich mal auf Talfahrt befindest. Ist die Talsohle mal erreicht, so gehts wieder bergauf, egal weswegen
alles Liebe aus dem Wald4tel

hubert4450, 17. Februar 2016, um 23:14

mein gott-wos mocht's denn desweg'n so a long's und a broat's.....so is es eben-monchmol verliert ma-und monchmol g'winnen hoid de onderen...ggg..

prinzenberger007, 18. Februar 2016, um 07:08

du lehrbua a schnopsprofi wird aus dir nimmer wern,owa i tät die zum bummerl philosophen vorschlogen ggg

hidge, 18. Februar 2016, um 09:28

du moasta !
wos mochat aus mia an profi ?
Weu, vielleicht wisate daun wonoche suchn soi 😈

laung und broat
jo waun do des sucha in de beiträg so schwa is,
daun mochat ma ehnas leichta und schreibts hoit zum ?-ten mol 😈

burgherrin, 18. Februar 2016, um 13:15

du hannes... wir können auch net aus an eserl a pferd mochen...so wie bei dir..... lehrbua bleibt lehrbua..ggggg

hidge, 18. Februar 2016, um 13:58

maaaaaaaah
i siech des scha, i muaß afoch mehra trainiern
weu, du, die herrin der stanahaufn, du liegst ma erscht recht im mogn, i glaub do hobe nu wos im solz liegn, oda ?
Oba woat nuraglei, du reinnst ma sicha boid amoi dreih 😈

hubert4450, 18. Februar 2016, um 14:16

du muaßt des spü versteh'n-sunst hülft des gonze trainieren nix ;-).....nur weil man wos gern tuat, hoaßt des nu long ned, dass man es konn.....is wia ba mein großvoata-der hot sein leb'n gern g'sunga...owa folsch woar's imma...ggg...

hidge, 18. Februar 2016, um 15:32

Hubert, du hast schon Recht, allerdings - ein gänzlich unbekanntes Dorf ist ja dieses "Gspüh" für mich nicht. Bin zwar sicher nicht der ausgefeilteste Stratege, aber hin und wieder spiel ich ja doch richtig, ohne das Glück allzusehr zu beanspruchen.
Und wenn ich Glück hab schnall ich ja doch bald mal, was der Prinzi verzweifelt versucht mir beizubringen.

Owa des wird daun gfährle fia a poa doda 😊
waun zua meina lust am gspüh ned nuraglei des glick, sundarn sogoa a nuh da eisane wülln zam gwinna kimmt 😈

prinzenberger007, 18. Februar 2016, um 17:18

lehrbua es gibt a oltes sprichwort des passt
das fleisch ist willig,aber der geist ist schwach gggg

burgherrin, 18. Februar 2016, um 17:57

ihr müsst denn viel härter ran nehmen..ggggg

prinzenberger007, 18. Februar 2016, um 18:29

für des bist du zuaständig ggg

hidge, 18. Februar 2016, um 19:24

hallo, hallo !!!!
wer mi raunnimmt, des derf nu imma i entscheidn
😈
😈 😈 😈

und prinzi !
host du do ned wos vatauscht ?

hast des ned :
da geist is willig, owa des fleisch is (zumeist) schwoch

prinzenberger007, 18. Februar 2016, um 22:19

sei ned so bingelig,ärger wie a beamter

hidge, 19. Februar 2016, um 09:58

ggg,
eh kloar, i warad daun wieda da pingelige
und wer sogd daun imma :
erscht mit 66 hosd gmua, und ned scha mit 65 😈

hubert4450, 19. Februar 2016, um 10:41

genau so is es-66 san häufti gnua-und 65 a weuwos z'weng...ggg...

juhuu, 20. Februar 2016, um 18:23

danke für die guten tipps

Ex-Schnapser #79154, 20. Februar 2016, um 18:30

was für gute Tipps ? :😄

zur Übersichtzum Anfang der Seite

Schnapsen-Forum

neue Diskussion erstellen

Einschränken nach…

Kategorien
Suche