Schmafu: Karten hin Karten her

bufo, 13. November 2018, um 09:26

Karten hin Punkte her,
die meistn do herinnen , so schauts zumindest aus, griagn immer nur de schlechten Koartn, IS JO FURCHTBOAR:
Wos mi vü mehr stört is das es früher vü mehr Gaude gem hod und bis auf a poar Ausnaumen (de üblichen Spinner) olle zumindest griast haum.
Tuat des so weh wenn ma zwa Buachtobm eitippt? hi oda gm z.B.
Schade um des schöne Bummerl.
Woar sovü Oarbat des zum Programmiern und de meisten hockn den hoibm Tog herinn und spinnan umadum und jammern wegen a poa Punkterl.
I spü mittlerweile auf ana aundern Plottform oba ned weil de besser is, Gott bewoar, sondern weil es dort ka Chatfunktion gibt und ma afoch nur spün kau.
Is zwoar oft a wenig fad owa ma wird ned beflegelt.
Drum seids froh das es des Bummerl gibt, deits schmähfiarn und hobts a Gaude oba spinnts ned ummadum wegen ana Zoi de nebm eichan Nick steht.
LG

Gitti12, 13. November 2018, um 16:13

wie wahr sehr gut

Egoist, 13. November 2018, um 18:26

gib dir recht,was du schreibst, bufo. Außer das mit dem grüßen sehe ich anders. Der Computer grüßt schon zweimal wenn du dich zu einem Tisch setzt. Und wenn schon grüßen, dann bitte nicht mit hallo, hi oder hy. In Österreich grüßen wir mit servus, Guten Morgen, Guten Tag, Guten Abend oder griaß di(eich)!!!!!

BudSpencer1, 13. November 2018, um 19:09

Mammmi 👶

bufo, 13. November 2018, um 20:44

Guten Tag nur bei de weana wenn scho daun grias god. gg

Log-159, 14. November 2018, um 14:18

Dem kann ich mich nur anschließen, ich bin auch kein Fan von "hi" oder "hallo", ebenso find ich auch, dass man in den Chat ein kleines "servus" oder ähnliches reinschreiben soll.Und auch das mit dem Punktestand ist richtig, es handelt sich hierbei wirklich nur um eine belanglose Zahl. Würd's um Geld gehn würd ich's ja verstehen, aber so ist es wirklich einfach nur sinnlos sich drüber aufzuregen.

zur Übersichtzum Anfang der Seite

Schnapsen-Forum

neue Diskussion erstellen

Einschränken nach…

Kategorien
Suche