Schmafu: krampus

prinzenberger007, 05. Dezember 2019, um 17:53

schau lehrbua oana hot imma des bummerl ggg

hidge, 08. Dezember 2019, um 18:15
zuletzt bearbeitet am 08. Dezember 2019, um 18:16

gggggg
woss fiar a massn
dasse nedd online woar :-))))))
eh draun docht,
obb da moastar widdar sei koartn eingstöllt haubbm wiard :-))) lG

Spassbremse, 14. Dezember 2019, um 18:23

na schau die zwar richtigen... haben eine heiße diskussion gg

hidge, 14. Dezember 2019, um 19:12
zuletzt bearbeitet am 14. Dezember 2019, um 19:13

Maaah,
soi des leicht hoassn
dasse do 2woar krampuss untarhoiddn ???
ggg
lG

prinzenberger007, 14. Dezember 2019, um 20:59

bremsal hoit die bitte von de punschstandl fern gggg

Spassbremse, 22. Dezember 2019, um 20:00

moch i do eh fost imma.. weil hi di.. will ja kann zahlen.. fg.. auf jeden fall wünsche ich euch beiden.. ein schönes fest.. und ein gutes neues jahr....

hidge, 22. Dezember 2019, um 20:31

maaaaaaaaah
stöllt me oiss sooo noddich hin
des wiarste biassn
middn grauslichstn punsch dene pauntschn kann
diar weardde höffn
:-))))))))))
ah jooo
frohe weihnocht und an guaddn rutsch

Spassbremse, 23. Dezember 2019, um 07:02

hi di... ha.. si... bei uns gibts an guatn schilcher glühwein.. des kennt der prinzi net moi.. göö

prinzenberger007, 23. Dezember 2019, um 13:21

bremsal bei de temparaturn sauf i do koan glühwein,eha a kaiser und an söwagmochten hollerschnops ggg

Mostritter, 23. Dezember 2019, um 14:16

Glaub bei dem wetter steig i vom Glühmost auf Sommerspritzer um 😄

SONNENBLICK, 23. Dezember 2019, um 15:19

Hallo,ich wünsche euch allen ein schönes Weihnachtsfest und ein gutes neues Jahr 2020

hidge, 23. Dezember 2019, um 21:10

Jojojojojo
haumma eh gsehn,
des middn Schülcha
woittn uns an middneihma, letztens
woarn sooo noddich af da hittn
haubbm uns koann gebbm :-)))))

owar,
waunne me moll zaubbmreiß
daun gibts an gscheitn punsch 😋
zumindest fiar mei speee und mi 😈

owar trotzdeim
oddar grodd dessweggn
"Frohe Weihnacht"
und rutschds guadd 😋

prinzenberger007, 24. Dezember 2019, um 10:58

du lehrbua wea braucht scho an schücha,vamieraus kinnans in da st.eiermork Oliven onbaun gggg
fia uns woidviertla güt,hopfen und moiz,da klimawondl erhoits gggg frohe weihnachten

Spassbremse, 25. Dezember 2019, um 07:22

lach.. war klar das die zwas wieda zammhalten.. prinzi du weil du net weißt was gut ist.. und der hi .di.. wei l er sich olles dafzöhn losst... frohe weihnachten..

zur Übersichtzum Anfang der Seite

Schnapsen-Forum

neue Diskussion erstellen

Einschränken nach…

Kategorien
Suche