Schnapsen für Freunde

Schnapsen-Forum

Schmafu: Werner :😄

Liebe Burgherrin kannst du mir vielleicht die Nummer vom Werner geben ich finde du hast dich jetzt schon lang genug amüsiert mit erm gggg

natürlich... mach i doch glatt
also... ruf ihn an....6mal die 6 und ....ggggg

hmmm aber i bin so schüchtern kannst ned du vermitteln zwischen uns du kennst erm jo scho vü besser gg

i gib ihn holt schon schwerens herzens her. wor schon a schnittchen..aber da du a gute freundin bist gib ich ihn ab..ggg...und natürlich werd i mei bestes geben das ihr zusammen kommt...ggggggg

und wenn I die undn dark dawisch... laftst um euer leben...gggggg

ma du bist echt a guade freindin... ich weiss gar ned wie ich dir danken kann... sog erm aber das i schüchtern bin ...aber mich stört es überhaupt ned wenn du bei unsrem treffen dabei bist.. schliesslich will i jo ned das du eifersüchtig bist gg

also um mir mach dir keine sorgen.. wichtig is.. das du das beste bekommst.. und des is der werner..
i werd euer glück net im wege stehn...und beim ersten mal bin i dabei... sunst wird des nie wos mit eich...ggggg

das ist aber lieb von dir... du was glaubst wie können wir den dark danken? Immerhin hat er uns unsren Traummann zuwegstanzt gg

Ja sicher...15 000 Spieler da..aber er hat den Jackpot für uns gefunden..ggg

oiso herrin-wonn des dei prinzerl lest :-(...ggg...

Ma tuat ma voll leid jetzt hab ich´s verraten :😢

aus der nummer wed's nimma leicht aussakumma...ggg...

owa kummt's olle miteinonder zum schnopsertreffen-mit aner bierspende losst se da prinzerl eh beruhigen...ggg...

hubert i trau mi ned wast eh i bin so schüchtern :)

owa geh-i bin jo a gonz a ruhiger und trau mi a hin-sitzt di anfoch zu mir und den wener nimmst auf d'schoß...ggg....

ma a schenere vorstellung gibts jo gor ned...do werd i glei gaunz zappelig gg.... aber wos moch ma mit da herrin nehm ma de dann a glei mit auf die schoss? :)

des mocht donn da prinzi-des wir da scheenste obend für eahm-auf da schoß de herrin-am tisch a bier-und schon is er glicklich wia nia...ggg....

hahahahahaha ma is des ned sche das ma do an jeden a freid mochen kann und des nur mit kleinigkeiten ;)

Dieser Eintrag wurde entfernt.

jo eh-wiast im schmafu g'schrüm host-ma muaß se nur zaumred'n-und schon geht's und olle san glicklich...ggg...vor ollem da werner wird a freid hob'n-weil wenn er bei dir auf da schoß sitzt, siacht er garantiert am tisch auffi...ggg...

i waß ned-muaßt de herrin, bzw de alexandra frog'n...
owa de is jo jetzt mei freindin-hot's zumindest g'sogt...ggg...

a aufregendes gfühl dei freindin zum sein hubert ggg... und in werner nimm i ned auf die schoss i mahn i bin do scho altmodisch wenn muas er mi auf händen trogen :)

gö schon ;-)....bin a wos b'sunders-schließlich bist DU mei erste freindin-bin oiso nu komplett unvabraucht-wia neich....auf händ'n trog di ob jetzt i-dazua brauchst den werner ned--muasst hoid sog'n, wenn i di owiloss'n soid, weilsst wo hin muasst...ggg...