Schmafu: Werner :😄

Ex-Schnapser #57080, 12. August 2016, um 14:53

hahahahahaha
also bist a direktübernahme gg so schön unverbraucht mog i des dann kann i ma des richten so wie des brauch... und weilst so liab bist wü i gor ned das du mi owilosst :)

hubert4450, 12. August 2016, um 15:02

ja-zwoar schon a weng oiter, owa total unverbraucht-wohrscheinlich wor i a lodenhüter oder wia imma ma des nennt-owa funktionier'n tuat nu olles-vielleicht stöllt dir mei mama sogar an garantieschein aus;-))))

najo-wonnst amol lulu muaßt, war i schon recht froh, wenn i di owiloss'n kennt...ggg...

Ex-Schnapser #57080, 12. August 2016, um 15:07

ggg wenn ich auf deinen Armen bin stellen sich alle anderen bedürfnisse ein :)))

jo mei des warat sche red amol mit deiner mama... des olter is ma wurscht solaung olles funktioniert.. i mahn mei letztes auto woar a a oides haus und i hob erm trotzdem geliebt :)

tjo i glaub da werner kann baden gehen.... der hod sowieso scho olle weibsn do herrinan ghobt do nimm i liaber mein unverbrauchten hubert ggg

burgherrin, 12. August 2016, um 15:10

also eich kann man wirklich keine 3 stunden alleine lossen..gggg

Ex-Schnapser #57080, 12. August 2016, um 15:14

gggg herrin i muas da die traurige nachricht überbringen das der werner ab jetzt dir alleine gehört :)
i hob mein traumprinzen scho gfunden der mich auf händen trägt und unverbraucht is gggg

hubert4450, 12. August 2016, um 15:16

ach herrin-jetzt loss uns hoid-kam hob'n wir uns g'fund'n, kumman schon de ersten sticheleien-nu bevor i mei erstes schatzi auf'n orm g'numma hob-des is unfair...nu dazua wo i mi so gfrei...ggg...

Ex-Schnapser #57080, 12. August 2016, um 15:17

jo hubert wast eh sie kann ja a ned nur von luft und wasser leben sie hat halt auch bedürfnisse.... wo isn des prinzerl? na oder der werner gg

hubert4450, 12. August 2016, um 15:27

owa du bist de richtige für mi-sowos hob i mir imma g'wünscht-a frau, de zu mir steht ohne wenn und aber;-)))))
und de herrin konn jo jetzt wöhl'n zwischen dem prinzi und dem werner-is do a scheen...ausserdem brauchts eh an zweit'n-wäu beim prinzi is jo de g'foahr geb'n, dass er si beim schwammersucha amol verrennt und nimma hoamfindt...ggg...

Ex-Schnapser #57080, 12. August 2016, um 15:37

mei gott bist du herzig ;)))
i steh zu dir bei licht und schotten ...jederzeit :)

tjo so laung hob i worten miassen das der richtige kummt und des bei bummerl wer hätt sich das gedacht ggg

jo die herrin kaunn sie eh so schwer entscheiden do is echt besser sie nimmt oll2 damits immer wen do hod wenns as braucht ;)

herrin glaubst wird der dark damit fertig das ma jetzt vergeben san? Schliesslich wollt er uns ja heiraten gg

hubert4450, 12. August 2016, um 15:55

so g'follt ma des-des zoag i donn glei da mama-de g'freit se sicha a ;-)))))
owa i glaub unser g'schicht mocht so monch'n onderen, de do herinn verzweifelt suachan, sicha mut..
überleg schon, ob wir ned bei da barbara karlich auftret'n sollt'n....als zeich'n für olle verzweifelten, dass ned aufgeb'n soll'n ;-))))

und um den darki brauchst dir kane sorg'n moch'n-der woaß, dass du bei mir guat G'holt'n bist-hoaßt jo imma-ba an olt'n, bist guat g'holt'n...ggg...

Ex-Schnapser #57080, 12. August 2016, um 16:24

herst des is a guade idee...i werd glei mal der redaktion schreiben ob sie uns nehmen... 2 verzweifelte Menschen die total schüchtern und zurückhaltend sind, haben sich bei bummerl gefunden... es war die grosse liebe und er hat sie von anfang an auf händen getragen...und seine mutter hatte uns gleich den segen gegeben ;)

und somit wollen wir allen anderen schüchternen Menschen mut machen und sie motivieren sich auch bei bummerl anzumelden gggg

jo die gute nachricht darfst du den dark überbringen... ich bring das ned übers herz schliesslich will ich ja niemanden verletzen ;)

hubert4450, 12. August 2016, um 16:35

jo-geh bitte schreib der karlich...und donn schreibst gleich den hannes vom bummerl an, weil wir werd'n bei der karlich sog'n, des geht owa nur, wonn ma a edelweiß hot....und de verzweifelten brennen eh-woaß i jo von mir ;-).....donn kassier'n wir vom bummerl de provision und finanzieren damit unser hochzeitsreise...
moch ma a wöltreise, oda wüllst liaba woonders hinfoahr'n...ggg...

und wegen dem darki moch dir kane sorg'n-des gibt eahm ja a wida mut zu weidahoff'n...ggg...

hubert4450, 12. August 2016, um 17:09

so mein schatzi,

muss nun weg-werde mich auf die suche nach einem schönen baugrund machen-du willst doch sicher, dass ich dir ein schloß baue-oder ;-)))))))
also bis später ;-)

burgherrin, 12. August 2016, um 17:15

wow kennst euch gerade amol a poor stunden und schon wird von heirat und haus baun geredet..ggg

burgherrin, 12. August 2016, um 17:16

prinzerl du host in den letzen jahren wos folsch gmocht..ggg... jahre lang lafts die jungen dirndln do noch... und ausser das pilz verbeibringen derfst wor no nie wos..gggg

hubert4450, 12. August 2016, um 17:20

hast noch nie was g'hört, von liebe auf den ersten blick...ähmm-nach den ersten zeilen, meinte ich-weil g'sehn hob i jo mei neiche traumfrau noch nie-owa i waß, dass wunderscheen is...ggg....

hubert4450, 12. August 2016, um 17:23

mindestens so scheen, wia mei motorradl-und in des bin i jo total verschossen-oiso...ggg...

maeuschen357, 12. August 2016, um 17:25

ma endlich homa wieda a paarle do im bummale! gratulation hubert und alexandra!! wünsch eich olles guate via de zukunft!!
glg franzi

hubert4450, 12. August 2016, um 17:27

danke franzi-wir wer'ns brauch'n...bei de vülen neider do...ggg...

Darkness, 12. August 2016, um 17:28

Segts, Vermittlungshülfe fian Werner hot doch Früchte getrogen. ggggg

maeuschen357, 12. August 2016, um 17:29

du hubert i wünsch eich des von herzn! du wasst i bin nit neidig, i gfrei mi mit eich!
onstossn tua ma nächstn somstog auf eia glick ! ok !
glg

Darkness, 12. August 2016, um 17:34

Eigentlich schod, uman Hubert..... 😜

Ex-Schnapser #57080, 12. August 2016, um 18:25

gggggg najo hubert auf die schenheit kummts jo ned au oder ;)
aber ich kann gut anstossen des is des wichtigste ggg

Danke für die Glückwnsche ich weiss es sehr zu schätzen gg

pfaaaaaaa Dark du Gfrastsackl wenn i di dawisch bist entstellt... geht das überhaupt noch? gggg

Darkness, 12. August 2016, um 18:43

Na! Du untreue Seele host schon vaspült! I sperr di!

hubert4450, 12. August 2016, um 18:50

na-überhaupt ned-da charakter mochts-nur denen meisten wird der jo schon bei der firmung g'rißn-so wia da weisheitszohn-drum san de meisten charakterlose deppen-gott sei donk san do mir zwoa onderst...ggg....

zur Übersichtzum Anfang der Seite

Schnapsen-Forum

neue Diskussion erstellen

Einschränken nach…

Kategorien
Suche